sobota, 2 stycznia 2016

Kartki pergamano


 Przeglądając różne strony trafiłam na kartki wykonane techniką pergamano. Od razu wpadły mi w oko i niesamowicie urzekły. Postanowiłam więc spróbować swoich sił w tej technice. Na początek zrobiłam bratanicom torebeczki w których dostały prezent urodzinowy.


Torebeczki były malutkie ale wystarczyły.


Ponieważ nie posiadałam jeszcze specjalistycznych narzędzi więc korzystałam ze zrobionych przez mojego męża przyborów. Zawsze powtarzam że potrzeba matką wynalazków. 


Moja wnusia pod koniec roku obchodziła swoje pierwsze urodziny i zrobiłam dla wszystkich gości zaproszenia na imprezę. W sumie zrobiłam ich 7. Muszę przyznać że ostatnie podobało mi się najbardziej.
    
  
Zaproszonym gościom się też podobały, tym bardziej że w środku zamiast podpisu był odcisk malutkiej rączki :).

Pozdrawiam

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz